tisdag 2 juni 2009

Ehhy, jag har en blogg. Hade visst glömt bort den..


Ja det har hänt mycket sedan sist, men jag orkar inte skriva allt.. Mycket gott och en del ont! Men idag för första gången så ladda jag ur, ut med saker som jag ville ha sagt och en del sanningar som jag har hållt på.. No more pokerface utan ut med skiten!! Kändes skönt nu i efterhand!! Nu kan jag släppa det iallafall.. puhh..


Ser fram mot helgen nu som faaan! Fredag är jag bjuden på flatgrillfest, kommer nog bli hur kul som helst! ;)


Lördag är jag bjuden till L i stockholm, ska bli riktigt nice, är lite nervös för jag har inte sett henne på flera år, förutom på tv då såklart där vi kan se henne dagligen. Dessutom så hämtar hon mig i Öret.. :)


Och folket glöm inte att rösta på söndag!!


Dagens visdomsord: Det gör ont att tro gott om de onda...

3 kommentarer:

  1. Va fan brorsan, haru glömt äta?? Ser ju ut som det inte är nå kvar av dig på bilden!
    Hoppas allt e gött iaf!
    Köss

    SvaraRadera
  2. Hey brosaaaaan!
    Haha, ja inte har jag ätit ofta dom senaste 2 månaderna!

    Men annars är det rätt bra! Vi måste ses snart!
    Puss och hångel

    SvaraRadera
  3. miss you snyggo ;)

    SvaraRadera